שירות הסברה, תמיכה הכוונה וליווי – במעברים רגשיים בזמן הריון ואחרי לידה –בדרך אל הטיפול
הציפיות שהיו לך לכן לא עומדות בקנה אחד עם המציאות ואתם מבולבלים?
חוות מעברים רגשיים שמפרים את האיזון?
מתקשות לחזור לשגרה?
לא יודעות אם תוכלו להמשיך כך עוד יום אחד?
חשבתן לגשת לטיפול ואתם נמנעים?
אתן כבר בטיפול ועוד משהו שם חסר?
אתן לא לבד!
השירות הטלפוני יאפשר לכן: לעשות סדר בדברים. למצוא את הדרך הנכונה בשבילכן ל”טפס מהבור” לחזור לשגרה נעימה יותר. לצאת מחוזקות ומחוייכות.
השירות כולל:
מיפוי צרכים, הסברה, הכוונה למקורות טיפול שהכי מתאימים לכם, הנגשת ידע במרחק של נגיעה מהמחשב בביתכם, תמיכה, טיפים קלים ליישום ביום יום, תשובות לשאלות שעוד עולות והכל בזמן שלכם, בקצב שלכם ובתקציב שמתאים לכם.
זמינות השירות היא :
ימי א’ וב’ בין השעות 08:30-11:30
ימי ג’ וה’ בין השעות 08:30-17:30
יום ו’ בין השעות 08:30-15:00
איך זה עובד?
יוצרים קשר טלפוני במספר 1901-726-801 לאחר חיוג המספר המוזכר תגיעו למענה קולי שיעדכן אתכם בעלות השיחה ויעביר ישירות אליהתשלום יתבצע ישירות מחשבון הטלפון שממנו בוצעה השיחהאין צורך בהורדת תוכנה או פעולות אחרותניתן לחייג מכל טלפון נייד או נייח המאפשר גם שיחות לחו”ל.
השירות אינו מחליף ייעוץ וטיפול רפואיים יש לפנות לאחות טיפת חלב /רופא משפחה/ פסיכיאטר /מיון במקרה הצורך . לא יינתנו המלצות רפואיות כגון שימוש בתרופות, השלכות של הטיפול התרופתי וכהנה.כל החלטה רפואית כזו שתילקח על ידי הפונים תהייה באחריותם הבלעדית בלבד וכמו כן תוצאותיהן.
הי, אני תמר קלר שקדי, תושבת הצפון, נשואה לנאור ואמא.
הכל התחיל מהסיפור האישי שלי כאשר התמודדתי עם שני סבבים של סערת רגשות וקשיים רגשיים אחרי לידה שלישית או יותר מדויק ניתוח קיסרי שלישי. בזכות העזרה שקיבלתי מכל האנשים שסבבו אותי, זכיתי לחוויית החלמה ושיקום מבורכים. עם הזמן הלך וגבר הרצון לעזור לנשים ומשפחות נוספות כדי למנוע את הסבל הרב שאני עברתי ומזה 10 שנים שאני עוסקת בהעלאת מודעות, תמיכה והכוונה לנשים הריוניות, יולדות בני זוג ומשפחות אשר מתמודדות עם משבר רגשי או דיכאון בהריון ואחרי לידה.